onsdag 19. januar 2011

TEXAS I TEXAS

Her er en oppdatering fra det harde ørkenlivet.
Vi har flyttet inn i 30 dollars-teltet vårt på wagon wheel, en av de mange campene rundt Hueco Tanks. Det er sandstormer og kaldt om natten og altfor varmt for buldring om dagen. Nå har vi fått solstikk eller en eventuell fullmåne crazyness, så vi måtte se oss nødt til å trekke inn på starbucks for iste og facebook.

Nei, det er slettes ikke så ille å være her vi er i øyeblikket. Første natten i telt her var som å komme til himmelen. Vi er skapt for campinglivet og lider ingen nød. Ida og Jan-Frederik (aka. J-Fred) låner oss dusj og vaskemaskin, slik at vi ikke stinker. Vi har fått oss mange venner, blant annet Joe som fortalte oss at Terrence McKenna mener at sopp er noe som har blitt plassert ut på jorden, slik at vi mennesker kan åpne dørene til kommunikasjon med ukjente vesener som Aliens. Joe har også egen erfaring med UFOsyner, da han har sett hele TRE UFOer i sitt liv. Selv mener jeg at jeg så en her om natten, men da jeg ikke rakk å vise de andre har jeg ingen andre vitner enn meg selv. JAJA, jeg får bare fortsette letingen.
Vi har gått mange fine buldere og Synnøve har perset på "Lobster Claw"(Kake til Synnøve). På fredag skal jeg og Ida gå "King Cobra" og "Baby Martini". Dermed er vi nødt til å finne oss noen hardere prosjekter, slik at vi holder progressjonen gående.
I morgen skal vi på chiliparty på Shindagger, campen til Andy. Det blir hyggelig og kanskje blir vi kjent med ennå fler gærninger, eller bedre sagt likesinnede.

Dokumentasjon av crazynessen:









CRAZYNESS!!!

suss på nesen fra oss:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar