mandag 3. januar 2011

Fett og jalla julepynt

Blinkelys og friterte burgere er det man får i L.A. Her sitter jeg, lille Caroline, foran et basseng på det populære Backpackerhotellet «Adventure hotel». Det er pyntet til jul, selv om det bare er Januar. Juletreet er kledd med blinkende lys i alle farger og snø laget av ull. På veggen henger det julepynt hvor det står feliz navidad og merry christmas. Jeg er midt i ghettoen i L.A. og uansett hva jeg vil spise, er det kun fritert mat som blir meg tilbudt. Frokostburgeren fra i går sitter fortsatt i halsen. Men man kan ikke faste når man snart skal ta i, så det gjelder å dytte nedpå diet-cokes og cheeseburgers. Jeg kan ikke klage. Nå har jeg og mine venner fått oss et eget hjem, en Dodge minivan '93 modell. Den er nydelig. Med den skal vi reise vekk fra storbyen og ut i ørkenen til de store flotte steinene! Jeg gleder meg til å ta på den nye steinen. Det første møtet med ny stein er alltid det beste og mest spennende. Jeg har også fått meg en postboks her i ghettoen i L.A. Så om dere vil sende meg et postkort fra vakre Norge, er det med glede at jeg tar i mot. Her er adressen min:
PMB 314
309 E. Hillcrest Blvd.
Inglewood, CA 90301-2405.
Bilder ble det dessverre ingen av i dette innlegget, men det får vel komme litt senere.

Elsker dere

4 kommentarer:

  1. And we love you :)

    Kos dere i Joshua!

    SvarSlett
  2. Høres bra ut Caroline! Hils de andre småpikene. Jeg syns LA var et skikkelig drittsted. Gled dere til å komme ut på landeveien..også med en dodge da gitt! Aiaiai:) god tur!

    SvarSlett
  3. LA er et drittsted. JOshua er fantastisk! hilser tilbake. Takk Vegard:) klem!

    SvarSlett
  4. Der bodde Ståle og jeg også, Backpackers paradise ;)

    SvarSlett